Europas førende fremtidsforsker til FrikirkeNets lederkonference

16.9.2016

Europas førende fremtidsforsker.
(Han) lever i 2020 og ser i morgen som historie.

Det er en eftertragtet herre, som FrikirkeNet har fået som taler på sin lederkonference den 11.-12. november - ovenstående er blot et par af de ting, som er blevet sagt om ham. Dr. Patrick Dixon har via internet, tv, radio, bøger og aviser nået ud til et publikum på knap en halv milliard personer. 500.000 hjemmesider omtaler ham og hans idéer, han har skrevet 16 bøger og han regnes for at være en af de 20 førende tænkere inden for forretningsverdenen i dag.
Hvert år taler han ved op til 50 konferencer, og til november kan han så opleves i Kolding. Se hans videohilsen til konferencen overnfor.

På lederkonferencen kan man også opleve folketingsmedlem for Liberal Alliance Mette Bock. Mette Bock er medlem af Kirkeudvalget og har adskillige gange fortalt om sin kristne tro og dennes store betydning for hende.

Se program for og tilmeld dig konferencen her.
JL