Bliv FrikirkeNet-partner

Vær FrikirkeNet-partner for kun 50 kroner om måneden.

Som partner med FrikirkeNet kan du for 50 kroner om måneden være med til at:

• Skabe relationer og bygge broer til organisationer, politikere og meningsdannere.
  • Sikre gode og frie forhold for frikirkerne i forhold til ny lovgivning.
  • Styrke netværk mellem frikirker, medlemskirker og det brede kirkelige landskab.
  • Støtte øget synlighed i medierne for frikirkerne –  vi arbejder på at få de gode historier ind og de dårlige historier ud af medierne.

Alle partnere vil med jævne mellemrum modtage en partnermail, hvor vi fortæller nyt fra arbejdet.

Vil du være partner med FrikirkeNet, så indsend dine oplysninger til os i dag via nedenstående formular. Vi vil bede dig angive, om du vil betale dit partnerskab via Betalingsservice eller bank.
Herefter skal du gøre et af følgende:

1. Betalingsservice: Vent, til vi har sendt dig et girokort - herefter kan du oprette betalingen.

2. Bankoverførsel: Opret med det samme din partnerbetaling som en fast bankoverførsel til vores konto 1569–4795057102. Hvis det er muligt for dig, foretrækker vi helårlig betaling på 600 kroner for at lette administrationen - ellers 50 kroner om måneden.

Vi tager din databeskyttelse alvorligt. Se vores privatlivspolitik her.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.